محبي محمد رجب

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
محبي محمد رجب

ملتقى محبي الفنان محمد رجب

3 مشترك

لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب

klashincov55
    klashincov55

لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Empty لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب

مُساهمة من طرف klashincov55 الأربعاء أكتوبر 14, 2009 1:01 am

كنا بنلعب اللعبة دى فى منتدى رجب لعبة تحفة للى ميعرفوهاش confused confused
    هيا المفروض بتسالى سؤال عن رجب و الى بعديكى تجاوب علية بصرااااااااااااااااااااحة Embarassed Embarassed
    ابدا انا الاول السؤال يا ترى لو كان معاكى نمرة رجب او عنوانة او اى حاجة توصلك لية Shocked
    يا ترى هتكلمية ولا هتروحيلو ولا هتكتفى بوجود الحاجة دى عندك وخلاص Crying or Very sad
    انا عن نفسي خدت نمرة رجب من صحفى جارنا و انا بكتبها كان هيغمى عليا No و بعد مادهالى روحت مسحاها من ارتباكى و طبعا بضرب نفسي ميييييييييت Evil or Very Mad Evil or Very Mad .................. عشان مسجلتهاش اهئ اهئ Crying or Very sad Crying or Very sad و خايفة حتى انى اكلمو فقلت بدام انا خايفة كدة و مش قادرة امسك نفسي بس و انا باخد النمرة يبقى هكلمو ازاى و النبي affraid affraid
    قطرة ندى محمد رجب
    قطرة ندى محمد رجب

لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Empty رد: لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب

مُساهمة من طرف قطرة ندى محمد رجب الأربعاء أكتوبر 14, 2009 7:30 am

بس أنا لو مكانكـ كنت أسمع صوتو دي تكون عندي بالدنيا كلها

والله يا بختك إنك حتى كان معاكي الرقم
    ـــــــــــــــــــــــــــــــ
    بس أنا لو معايا الرقم كنت هكلمو أسمع صوتو

وكنت أبعتلو رومانس ماسيجس

....................

ولو كان معايا عنوانو كنت أروح وأفضل مستنياه لغاية أما أشوفو
    واطمن عليه

.............................

اللي بعدي ـــــــــــــ لو شفتي محمد رجب قدامك صدفه
    لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Affraid لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Affraid وإنتي الوحيده اللي موجوده في المكان ده لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface

هتعملي إيه..................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface

klashincov55
    klashincov55

مُساهمة من طرف klashincov55 الخميس أكتوبر 15, 2009 10:56 pm

يا خراشييييييييي انا و هوه لوحدينا و الشطان شاطر لا يختشي ساعتها هسلم عليه و هطلب منو نكون على اتصال دايما و هفضل قاعده اكلمو لحد ما يشد فى شعرو اويمشي بس من بعيد لبعيد ده ازا مااغماش عليا او تنحت يعنى
    سؤالى بقي
    نتخيل مع بعض كده ان رجب قبل ميتجوز تغريد
    و بتفتحى الباب لقتيه فى وشك و طبعا لبسا لبس بيت هتعملى ايه؟بعدين دخل و طل ايدك و اهلك رفضو هيكون ايه رد فعلك ؟؟
    قطرة ندى محمد رجب
    قطرة ندى محمد رجب

مُساهمة من طرف قطرة ندى محمد رجب الجمعة أكتوبر 16, 2009 2:42 am

لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Affraid لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Affraid لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Affraid لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Affraid

محمد رجب هنا وقدامي...وأنا بلبس البيت

يااااااااااادي الكسوف
    لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_redface

دا لو ماشليتهوش الأرض أشيلو في عينيا

أولا هتنح وأبلم أول ما أفتح الباب وألاقيه قدامي...لأنو حلم العمر

ولو طلب إيدي وأهلي رفضو هعمللللل المستحييييييييييييييييييييييييييييييل عشان أهلي يوافقو

أولا لأنو إنسان كويس جدا ومحترم وراجل بمعنى الكلمه وقد المسئوليه

دااااااااااااا لو كااااااااااااااان حصل يعني.........!!!!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

إنتو بقى,,,,,,لو أي واحده منكم جالها تليفون وردت عليه ولقت محمد رجب بيكلمها

وقال لها ((آسف طلبت نمره غلط))

هتعملي إيه.,........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

klashincov55
    klashincov55

مُساهمة من طرف klashincov55 السبت أكتوبر 17, 2009 7:40 am

يا نهارى يكلمنى و دة الى نفسي فييييية و بعدين يقولى النمرة غلط يا خرابي
    احاول اقولو ان النمرة صح و حضرتك عايز ميين و احاول على قد مقد
    ر اكلمو و اسمع صوتو و اقولو انى معجبة بية و بتمثيلة اوىىىىى و نفسي نكون على اتصال دايما و اعرفو ان ناس كتيرة جدا بتحبو اوى و نفسها و لو بس يعبرها بكومينت عالنت هيبقو اسعد بنى ادمين فالدنيا
    سؤالى
    لو حصل و قابلتى رجب فى الشارع و حاولتى تتكلمى معاة و لقتية بيقولك مضطر امشي و بيكلفتك و عايز ينهى الكلام و مسترخمك و انتى فاكراة بيستاذن عشان وراة حاجة و و روحتى الشارع الى وراكى لقتية ماشي عادى مش وراة حاجة و كلمتية طنشك و مشي هتعملى اية ؟؟؟؟
    قطرة ندى محمد رجب
    قطرة ندى محمد رجب

مُساهمة من طرف قطرة ندى محمد رجب الأحد أكتوبر 18, 2009 7:20 am

يا نهاااااااااااااااااري

هو بصراحه..بصراحه..موقف محرج بالنسبالي لو حصل يعني

بس لو حصل معايا موقف زي ده أكيد هتضايق مع إن محمد أكبر من إنو يعمل كده

بس أنا لو قابلتو مره تانيه في الشارع اللي ورا وكلمتو وطنشني مره تانيه

هسيبو وأمشي....لأني لو فضلت وراه وملاحقاه

يبقى فعلا ليه حق يسترخمني
    لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_mad لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_mad لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_mad

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ولا إنتو رايكو إيه...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

طيب لو إنتي بتركني عربيتك في الشارع وخبطتي عربيه قدامك من غير ما تقصدي

وإتضحلك إنها عربية ((جوبز))

هتعملي إييييييييييييييييييييييييه
    .........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_wink لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_wink لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_wink لعبة الصراحة بس مع رجببببببببب Icon_wink
    حاول تفتكرني
    حاول تفتكرني

مُساهمة من طرف حاول تفتكرني الإثنين أكتوبر 19, 2009 1:43 am

klashincov55 كتب:كنا بنلعب اللعبة دى فى منتدى رجب لعبة تحفة للى ميعرفوهاش confused confused
    هيا المفروض بتسالى سؤال عن رجب و الى بعديكى تجاوب علية بصرااااااااااااااااااااحة Embarassed Embarassed
    ابدا انا الاول السؤال يا ترى لو كان معاكى نمرة رجب او عنوانة او اى حاجة توصلك لية Shocked
    يا ترى هتكلمية ولا هتروحيلو ولا هتكتفى بوجود الحاجة دى عندك وخلاص Crying or Very sad
    انا عن نفسي خدت نمرة رجب من صحفى جارنا و انا بكتبها كان هيغمى عليا No و بعد مادهالى روحت مسحاها من ارتباكى و طبعا بضرب نفسي ميييييييييت Evil or Very Mad Evil or Very Mad .................. عشان مسجلتهاش اهئ اهئ Crying or Very sad Crying or Very sad و خايفة حتى انى اكلمو فقلت بدام انا خايفة كدة و مش قادرة امسك نفسي بس و انا باخد النمرة يبقى هكلمو ازاى و النبي affraid affraid

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid : pig pig pig pig pale pale pale pale pale pale pale pale pale pale pale pale Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad Crying or Very sad
    [b]دي أخر العشم تمسحي النمرة .... Twisted Evil انتي لو جمبي حقرقشك بسناني,,مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشـــــــــــــــــــــــــــي affraid confused
    كدة يا رورو دة انا موصياكي من زمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان كدة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ع العموم كلمي جاركوا يدهالك تاني Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Sad Sad Sad والا هنهار وامووووووووووت
    [u]أجاوب ع السؤال بقى
    طبعا انا تلجت لمجرد التفكير ان امسك النمرة بإيدي Mad Mad affraid
    وبصراحه bom مش هتصل فيه pale pale
    إإلا بليله عيد الاضحى لااااااا اول يوم العيد ,,,,بعد الاذان ع طول ,,, وأهنيه بالعيد......لااا اكلمه انا حموت وقتها بس حخلي قرايبي يمسكوني عشان مقفلش ف وشه من الخوف ,, وحتدرب 1000000 مرة انا حقوله ايه ........ وبعد ما أهنيه حقوله.........اني بجد بحترمه وهدعيله ,,,, والمكالمه مطولش اكتر من 3دقايق !!!!
    واهم حاجه
    حوعدة ان عمري محزعجه ....واستاذنه ان اهنيه بالعيد اللي جاي او اذا مثل حاجه جديدة وبسسسسسسسسسسسس
    وكمان حأكد له ان عمري مهدي النمرة دي لحد!!!!!!!! عشان ميروحش يغيرها بقى ............

بعد الكلام دة كله حترمي ف العنايه المركزةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة No No

اما لو عنوانه
    حعسكر من النجمه لغايت م ينزل ...ومن غير ما يشوفني ........ حيسجل التاريخ اول مرة اشوفه بحق وحقيقي silent ........وحراقبه دايمااااااااااااااا ,,,,,,,,,بس عمري م حكلمه silent silent
    لاني مش عارفه حيجرالي ايه وقتها Mad cyclops

رورو شوفي صرفه مش عارفه اكلمك ف ناس والله بعت لك 3 رسايل طواااال بس مش بيوصلوااااااا عايزة اكلمك بس مش ف ناس لان اللاودنج ع قد حاله

ع فكرة انا هنيتك ف عيد ميلادك والله Razz Razz بس الموقع المفتري مبعتش الرساله قسما بالله يارب ماشوف رجب ولا المحه لو انا بكذب عليكي ..... صدقتيني بقى
    المهم .............شوفي صرفه غير (ناس)

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين يوليو 01, 2024 9:24 pm