محبي محمد رجب

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
محبي محمد رجب

ملتقى محبي الفنان محمد رجب

4 مشترك

خشو وقولو رايكم بصراحة

أسمى معاني الحب
    أسمى معاني الحب
    Admin

خشو وقولو رايكم بصراحة Empty خشو وقولو رايكم بصراحة

مُساهمة من طرف أسمى معاني الحب الأحد نوفمبر 08, 2009 8:54 am

المنتدى نايم
    مافيهوش غير 6 اعضاء
    المنتدى لازم ادارة كويسة
    لازم يتعدل في اقسامه وتنضاف له اكواد كتير
    انا من رايي انه تنضاف له اقسام عامة تانية
    ويعمل قسم لمحمد رجب بدل ماحاجت كتير ممكن اقول انها مبعثرة يمين وشمال
    كل الأقسام الموجودة بتاعت محمد رجب تتعمل قسم واحد
    وتنضاف اقسام تانية زي كل المنتديات
    زي قسم العام وقسم الصور
    واقسام برامج كمبيوتر وموبايلات وطب ..............إلخ
    والأقونات والأزارير ده غير البوابة والتبادل الإعلاني
    لأنه لو فضل على ده الحال مش هيصحى ولا هيتنشط ولا في اعضاء تسجل
    ونوم العوافي بقى
    وانا شفت الواجهة وماعجبتني
    لازم الأخت حنين تعمل ده الكلام وتعين مشرفين ومراقبين واقسام تانية وقسم لرجب واحد
    تسميه (عالم محمد رجب)
    كده هيجو الناس وتسجل
    الحاجات دي بتجذبهم اكتر من محمد رجب نفسه
    والا ايه رايكم يابنات
    قولو لو انا غلطانة
    ردو عليا
    حاول تفتكرني
    حاول تفتكرني

خشو وقولو رايكم بصراحة Empty رد: خشو وقولو رايكم بصراحة

مُساهمة من طرف حاول تفتكرني الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 3:07 pm

What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face
    كل سنه وانتي طيبه .......................................وعقبال 100 سنه بالصحه والسعادة والرضا والسلامه
    متاخرة scratch scratch santa rendeer 12 ...........يوم ............واعذريني Suspect لاني كنت مبخشش هنا نهائي

بخصوص النتدى
    affraid affraid انا فرحانه بيه لانه مش زي اي منتدى
    دة منتدى لينا لرجب وبس ........مش زي المنتديات التانيه bom bom كلام وزعيق واعضاء بالاللاف Basketball
    بس مش اصحاب زيينا ....... Laughing حنونه لما عملت المنتدى اكيد كان قصدها ان احنا نتواصل المجموعه اللي كانت ف ايجي وفلسعت ......مكانش غرضها انها تعمل منتدى متكامل باقسامه عام يشمل كل حااجه ...........احنا مش عايزيين من المنتدى دة غير ان احنا نتواصل وبس .......اما موضوع المنتدى نايم وبيشخر ..... Sleep drunken دة عشان احنا عندنا بلاوي ما تتلم وهي الكليات Shocked عشان كدة اكيد ف الاجازة بتاعت الترم حتشوفي ازاي كلنا حنتواصل كل يوم زي ماا كنتوا ف ايجي ........وبصراحه انا ما اشوفش ان المنتدى يرجع عام دي حاجه حلوة لان حيخش من هب ودب واحنا كدة اصحاب وكلنا بنحب رجب فاكيد بنقول كلام خااااااااااااااااااااااص اوووووووووووي بينا .....ولو كبر المنتدى حنفقد خصوصيته خالص ....غير ان الجداد اللي داخلين عشان اقسام التانيه .....حيستتفوا الموقع .....الموقع دة لينا لرجب لكل بلاوينا ......المنتى الشامل اللي بتتكلمي عنه يا اسماؤءو ....مشروع تاني خالص ...ويمكن يتعمل وحيبقى جامد بس ف منتدى تاني نعمله كلنلا ونشارك فيه بس مش دة بلييييييييييييز .......دة منتدانا السري البنوتي ........ والسته الاعضاء انا فرحانه بيهم ....وبحبهم ......واللي مكوسه ع امرها وتحب رجب زيينا تشترك ...اهه بلاوي ع بلاوي والحب بهدله ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,اتمنى انك متزعليش يا سوسو انا بجد بحبك وياريت تفهمي وجه نظري ومستنيه ردك

رونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
    وبقيه البنانيت القمامير
    سامحوني ممكن الفترة اللي جايه مخشش النت خالص ......عشان حيتفصل خالص لغايه بعد العيد
    سامحيني يا رونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
    مقدرتش ارجع يادوووووووووووووووووووووب الحق المحاضرة بتاعتي
    حتوحشيني
    أسمى معاني الحب
    أسمى معاني الحب
    Admin

مُساهمة من طرف أسمى معاني الحب الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 10:45 pm

حاول تفتكرني كتب:What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face
    كل سنه وانتي طيبه .......................................وعقبال 100 سنه بالصحه والسعادة والرضا والسلامه
    متاخرة scratch scratch santa rendeer 12 ...........يوم ............واعذريني Suspect لاني كنت مبخشش هنا نهائي

بخصوص النتدى
    affraid affraid انا فرحانه بيه لانه مش زي اي منتدى
    دة منتدى لينا لرجب وبس ........مش زي المنتديات التانيه bom bom كلام وزعيق واعضاء بالاللاف Basketball
    بس مش اصحاب زيينا ....... Laughing حنونه لما عملت المنتدى اكيد كان قصدها ان احنا نتواصل المجموعه اللي كانت ف ايجي وفلسعت ......مكانش غرضها انها تعمل منتدى متكامل باقسامه عام يشمل كل حااجه ...........احنا مش عايزيين من المنتدى دة غير ان احنا نتواصل وبس .......اما موضوع المنتدى نايم وبيشخر ..... Sleep drunken دة عشان احنا عندنا بلاوي ما تتلم وهي الكليات Shocked عشان كدة اكيد ف الاجازة بتاعت الترم حتشوفي ازاي كلنا حنتواصل كل يوم زي ماا كنتوا ف ايجي ........وبصراحه انا ما اشوفش ان المنتدى يرجع عام دي حاجه حلوة لان حيخش من هب ودب واحنا كدة اصحاب وكلنا بنحب رجب فاكيد بنقول كلام خااااااااااااااااااااااص اوووووووووووي بينا .....ولو كبر المنتدى حنفقد خصوصيته خالص ....غير ان الجداد اللي داخلين عشان اقسام التانيه .....حيستتفوا الموقع .....الموقع دة لينا لرجب لكل بلاوينا ......المنتى الشامل اللي بتتكلمي عنه يا اسماؤءو ....مشروع تاني خالص ...ويمكن يتعمل وحيبقى جامد بس ف منتدى تاني نعمله كلنلا ونشارك فيه بس مش دة بلييييييييييييز .......دة منتدانا السري البنوتي ........ والسته الاعضاء انا فرحانه بيهم ....وبحبهم ......واللي مكوسه ع امرها وتحب رجب زيينا تشترك ...اهه بلاوي ع بلاوي والحب بهدله ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,اتمنى انك متزعليش يا سوسو انا بجد بحبك وياريت تفهمي وجه نظري ومستنيه ردك

رونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
    وبقيه البنانيت القمامير
    سامحوني ممكن الفترة اللي جايه مخشش النت خالص ......عشان حيتفصل خالص لغايه بعد العيد
    سامحيني يا رونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
    مقدرتش ارجع يادوووووووووووووووووووووب الحق المحاضرة بتاعتي
    حتوحشيني

ماشي يابتاعت البلاوي
    ربنا يعينك
    اما بخصوص التهنئة مشمشكلة يعني مقبولة santa
    بس انا كان نفسي يبقى منتدى عام
    بس ياللا الحكم للأغلبية Razz
    بس لما هتنضاف اقسام تانية وعامة هنعرف بعض اكتر ونفهم اكتر ونعرف ازاي بتفكرو
    براحتكم
    بس العموم ان شاء الله تشوفو شغلي عالمنتدى What a Face
    klashincov55
    klashincov55

مُساهمة من طرف klashincov55 الخميس نوفمبر 12, 2009 10:52 pm

انا كمان رايي زى حاول تفتكرنى خلينا احسن كدة مع بعضينا كدة اسرارنا مع بعض
    لكن الناس التانية هتخش و تاخد البرامج او اى حاجة عايزيمها و فكك و هيشوفو حجات احنا قولناها و محدش لازم يعرفها
    خلينا كدة مع بعضينا احسن
    أسمى معاني الحب
    أسمى معاني الحب
    Admin

مُساهمة من طرف أسمى معاني الحب الخميس نوفمبر 12, 2009 11:26 pm

مااااشي
    خشو وقولو رايكم بصراحة Affraid 2 على 1
    على قول ماجدة زكي في الحاج متولي
    3 على 1 يدوب
    4 على 1 حرام
    هنشوف
    قطرة ندى محمد رجب
    قطرة ندى محمد رجب

مُساهمة من طرف قطرة ندى محمد رجب الجمعة نوفمبر 13, 2009 8:36 pm

يا بنات المقصود من المنتدى ده إنو يكون منتدى ناجح بمعنى الكلمه

حتى لو كنا لوحدينا أو في ناس تانيه إشتركت أو حتى في أمل إنهم يشتركو

بس أنا طرف محايد

مرجحه رأي أسومه من ناحية إن المنتدى يكون ناجح ومعروف

ومرجحه رأي
    klashincov55 حاول تفتكرني و

من ناحية إن كل حاجه تكون سر بيننا رغم إني ما بقتش صاحبتكم أوي بس القرار الأول والأخر للأغلبيه

............................

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين يوليو 01, 2024 9:33 pm